Моят живот в Плейбой

май 23, 2008

„Сега с тебе ли трябва да спя?“

Filed under: Uncategorized — Георги Неделчев @ 3:34 am
Tags: , , ,

“И така, сега с тебе ли трябва да спя?”

За корицата на януарския брой на 2004-а Мартин Захариев беше уговорил една певица, която тъкмо беше започнала своя път към голямата слава. Може да се каже, че моментът беше идеален за нея да се появи в “Плейбой” и да накара всички да я коментират. А и имаше какво да покаже – това си личеше от километри.
Широката публика все още не я познаваше много добре, въпреки че покрай една нейна песен-закачка с Мишо Шамара и неговото протеже 100 кила името й се споменаваше все повече и повече из българския интернет. Лейди Би.
Сигурен бях, че броят с нея ще има голям успех. Рап и соул-певица с пищен бюст, скандално поведение и склонност да флиртува с най-именитите тъмнокожи баскетболисти, играещи у нас – какво повече може да иска един главен редактор на “Плейбой”?
Онова, което все още не знаех за Бойка Щерева (както всъщност е истинското име на лейдито), беше каква голяма и безподобна шматка е тя. Винаги леко разсеяна, леко неориентирана, изненадана от нещо. Жена без капчица предвзетост, излишно самочувствие или пък нахалство, така характерно за повечето новоизгрели звезди от нашия шоубизнес.
И така, фотосесията й вече е заснета. Естествено – в ар енд би клуб – култовия по онова време Wild Wild West в безистена срещу Съдебната палата. Лейди Би идва в редакцията ни на 6-ия етаж на НДК, за да одобри селектираните снимки и да направим интервюто с нея. Момичето, което нахълтва в офиса, няма нищо общо с арогантно-сексапилната тигрица, която Къркеланов е увековечил току-що. Срещу мене е една по-скоро невзрачна пазарджишка девойка, невисока, с прикрити форми, облечена семпло. Оказва се, че Лейди Би изобщо не се изживява като звезда, и даже няма и бегла представа колко много ще се промени животът й след като цъфне на плейбойската корица.
Разглеждаме снимките, които Олег е подредил върху страниците. “Страхотни са тези лещи тип зебра, нали? Те бяха лично моя идея!”, въодушевява се Бойка, която по-късно в статията ми ще бъде прекръстена на Play-Бойка.
Говорим си и за предстоящия й нов албум. Мимоходом й помагам да флиртува с баскетболиста-звезда Прийст Лодърдейл, който й пише смс-и. Този въпросният беше някъде към 220 см висок, интересно какво ли е представлявал сексът между тях… Но да не се отплесваме.
“Кара ме да ходя у тях. Да съм вземела едно такси и да отида. Дай съвет какво да му отговоря”.
Хайде, станах и съветник на рап-певица. “Ами кажи му да дойде да те вземе. Или да прати кола за тебе. Не може една дама да се придвижва сама в това време. А и нали негова е инициативата да се виждате”.
– Добре, така ще му отговоря – съгласява се Лейди Би. Лодърдейл така и не праща никаква кола да я вземе. Явно срещата им се отлага.
Събрал съм цялата информация, която ми е нужна, за да напиша статията за нея. Вече е късно, останали сме сами в офиса.
– Хайде, сега отиваме на вечеря. В движение ще решим точно къде.
– ОК. Ако искаш да отидем в “Уго” до площад “Славейков”. Харесват ми салатите им – предлага ми тя.
– Добре, ще кажем на таксито да ни закара там.
Отиваме в “Уго”. Вечеряме. Лейди Би яде само една голяма салата. Пием червено вино и си говорим за какво ли не. Идилия.
Вече е след полунощ, викам такси по телефона. Излизаме пред “Уго” в мразовитата нощ, тя си слага ръкавиците, леко зъзнейки.
“И така, сега с тебе ли трябва да спя?”, поглежда ме Play-Бойка с усмивка, в която се четат едновременно неудобство, лек страх, закачливост и ирония. В същата секунда разбирам, че иронията е най-малката съставна част от всичко. Ако веднага бях отговорил “Да, разбира се”, таксито трябваше да поеме към блока срещу хотел “Плиска”, а не към квартал “Надежда”.
– Абе ти добре ли си? Що за въпрос. Качвай се бързо.
– Ами така ми бяха казали – че за да се появиш в Playboy, трябва да спиш поне с един човек. Дотук никой друг от вас не е искал нищо, затова предположих че трябва да си ти човекът.
– Хаха… Не ме карай сега да се ядосвам че не ти предложих…
В таксито продължаваме с шегите и закачките. Оставям я пред блока й, който е буквално на края на света. В този момент изпитвам някакво умиление към нея. Лейди Би е уникална певица и жена с чар и сексапил, а в списанието ще изглежда направо като недостижима рап-богиня. Но истината е, че тя е едно съвсем обикновено момиче от Пазарджик, което в София живее в неприветлив блок в квартал “Надежда”…
На слизане тя още не може да повярва че всичко, й се е разминало без да трябва да спи с някого. Разделяме се с уговорката, че ще излезем пак при първа възможност.
Виждаме се месец по-късно, на едно Playboy-парти в “Ескейп”. По онова време този тип купони бяха традиция два пъти в месеца. Събираха се доста корици и модели на списанието – най-често на двойната маса вляво от стълбите.
Лейди Би е по-секси отвсякога. Успехът на януарския брой с нея видимо е закрепил самочувствието й. От кръста нагоре носи само нещо като бюстие, което всъщност не е нищо повече от сутиен. Огромният естествен бюст се допира в мене, когато се прегръщаме и целуваме за здрасти.
– Ето, сега вече е дошъл моментът да спиш с мен. Трябва да платиш цената на славата – казвам саркастично аз.
Тя прихва да се смее. Лейдито има невероятно позитивно излъчване и непринудени маниери.
– Виж какво… не ме е страх от теб. Ясно ли ти е?
Предполагам, че това можеше да се тълкува и като приемане на офертата. Аз обаче бях твърде зает да обръщам внимание на още няколко корици от списанието, за които ще разкажа тепърва…

Play-Бойка

Скандалната рапърка Лейди Би е луда глава от малка. Не е заклета лесбийка, както я подозирахме, а просто едно мило момиче, което обича шоуто и забавленията. И да не забравяме, заплеснати по външността й: пее ужасно добре

(статия от Playboy #22, януари 2004)

Лейди Би, или Бойка Щерева, както пише в паспорта й, винаги е била Play-Бойка – много преди да докаже чрез страниците на това списание, че е една от най-разкрепостените звезди на българския шоубизнес. Така й викат още от малка – защото е свръхемоционална и импулсивна натура, способна винаги с нещо да те изненада. С две думи – луда глава.
Вълнуващата изява на най-известната ни рап-изпълнителка в Playboy е достоен завършек на много силна година за нея. Новият албум на Лейди Би – Da Bit4 (в каталога на “Рива Саунд”) е сред най-продаваните заглавия на родната черна музика за сезона. По същото време се разрази и истинска истерия около новото й парче “По-здрав за 100 кила”. Контра-закачката на Бойка и нейната приятелка Ан Джи с един от раперите в антуража на Мишо Шамара не е публикувана в диска. Скандалният хит се разпространява само в Интернет и е сред най-търсените рап-файлове през последния месец.

“100 кила ракия давам
само да не те притежавам.
Що не си го ръгнеш отзад, а,
да ти стане рахат…”

“Изненадана съм от успеха на това парче, което записахме съвсем между другото –в отговор на едни закачки на Г-н 100 кила с нас в неговия мултимедиен диск. Оказа се, че хората много се кефят точно на такива неща…”, разсъждава шармантната Лейди Би, редовно подновявайки гланца върху устните си. Както става ясно, въпросният грим е нещо като задължителен отличителен белег за всяка уважаваща себе си sister, или хип-хоп дама, ако предпочитате. Други подобни белези са смъкнатите панталони, едва подаващото се изпод тях фино бельо, очила и кърпа на главата, както и много, много накити.
Вмъквам коментар, че в албума й има и други скандални парчета, които биха предизвикали стрес у всяка родителска среща. “Не мисля, че съм по-брутална от повечето наши или световни рапъри. Но може би съм първата певица у нас, която е поела по пътя на непукизма и пълното разкрепостяване”, обяснява Бойка.

“Откачила за купон съм,
искаш ли ме не насън”
(Любовница на гангстера)

Не си ли прекалено стряскаща за мъжете? Не мислиш ли, че с подобна предизвикателност ги дистанцираш от себе си, я питам, оставайки все така респектиран от феноменалния й глас и брилянтната техника на рапиране.
“Някои мъже наистина се притесняват, но за щастие има и такива, които лесно влизат в този тон. И аз им се кефя”, отговаря ми тя. И в добавка сервира любимата си сентенция: “Животът е сладолед и аз обичам да го ближа – защото ако не го ближа, той просто ще се разтопи и разкапе в ръцете ми”.

“Хиляди момчета пак заби,
що ме не извика в секс игри
(с Бербатов), Ан Джи”
(Не сме в час)

А в цялата тази история с лесбийската връзка между тебе и Ан Джи (една крехка и симпатична блондинка, която някога се подвизаваше заедно със Слави Трифонов в “Хъшове”), какъв е процентът на истината и какъв – на шоу-измислицата?
“Просто с нея сме много добри приятелки, аз много често буквално ревнувам от нейното гадже. Ан Джи винаги ми дава добри съвети – често пъти за неща, които тя самата не смее да направи със себе си. Например – да си направя пиърсинг на някоя част от тялото…
Често пъти ми е много по-приятно да излизам с жени, отколкото с мъже. Но трябва да са на моя акъл – провокативни, да умеят да се забавляват. Ако понякога се случи така, че в края на вечерта да си легна с някоя от тях, не го приемам като някакво светотатство. Но не съм заклета лесбийка, ако това ме питаш”.
И слава Богу, казвам си наум.

“Купона е на осем,
зяпаш задника ми вносен”
(Lady B е кучка)

С парчета като това сигурно си любимата изпълнителка на всяка българска стриптийзьорка или компаньонка, не спирам с Playboy-сарказма си аз. “Да, може би е така наистина, говорила съм си със стриптийзьорки, които много ми се кефят. Моите песни им помагат да преодолеят част от притесненията си спрямо всички онези мъже, които ги зяпат”.

“Ей копеле, откажи се
ей копеле, отиди си
кво като ме боли
майната ти”
(Майната ти)

Това е най-хубавата ти и може би най-искрена песен. Случвало ли ти се е да си паднеш по някого, който да ти разбие сърцето – тоест, да си намериш майстора?
“Случи ми се веднъж, да. Направо бях като болна. Сега обаче вече не се давам. Нали знаеш как става, като те завърти работата – ентусиазмът ти позволява да се крепиш емоционално и да не рухваш психически”.

В този стадий от разговора ни вече нямам никакви колебания – в пълен контраст със скандалния си имидж, Лейди Би е едно трогателно мило и чувствително момиче, което има неутолима нужда от две неща в живота си – музика и любов. Останалото е просто шоубизнес, в който нашата Play-Бойка се справя все по-добре и по-добрe.

има 1 коментар »

  1. Спасибо! Интересная статья!

    Коментар от Alex — март 1, 2011 @ 11:47 am | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

