Моят живот в Плейбой

април 21, 2008

Нашествието на етикетите – редакционно интро от август 2006

Filed under: Uncategorized — Георги Неделчев @ 3:06 am
Tags: , ,

Нашествието на етикетите

 

 (редакционно интро от Playboy # 53, август 2006)

 

Наскоро някъде из интернет попаднах на следното резюме на един делничен ден, представено изцяло с известни световни марки. Беше нещо такова: Philips. Trisa. Colgate. Nescafe. Ford. Dell. Nokia. Dell. Nokia. McDonalds. Ford. Sony. Famous Grouse. Playboy…

И наистина – марките имат все по-доминиращо присъствие в ежедневието. Няма защо да се правим, че не е така и да негодуваме. Много ми е смешно някой като ми каже – абе защо имате толкова много реклами в списанието си. Е това лошо ли е? По-добре е да нямаме ли, и да се чудим каква цена да сложим на един наш брой? А водещите световни марки да се чудят къде другаде да рекламират, за да достигнат до всеки уважаващ себе си български читател? А и ти да не знаеш какъв телевизор, кола или телефон да си купиш и каква водка да пиеш?

Нека вземем за пример един мой делничен ден. Моя милост се събужда от радиото на старата ми айва, което се включва в уречен час. Измивам се със сенсодин. Изпивам чаша сантал от нар. После си пускам на делонгито една лаваца и изяждам с нея едно баунти. Включвам си сони ериксона и чета есемеси. После пускам ейсъра и чета мейли. Отговарям. Говоря с разни хора по скайпа. След това си обувам кемпърите и се качвам в лексуса, за да дойда в офиса. Тук работя, периодически пиейки нескафе, хапвайки кей еф си с хайнекен, пишейки по айсикюто… Понякога гледам и мачове на редакционния самсунг. Вечерта често хапвам талятели с песто барилла и ементал. Нерядко се качвам в един окей супертранс и отивам някъде да пийна някой-друг джак или феймъс…

Можете ли да си представите всичките тези неща описани без съответните марки? Първо, щеше да бъде много по-досадно. Второ – щеше да отнеме повече място и време за обяснения. И най-важното – щеше да дава много по-малка информация за мен, нали?

Така че да си го кажем направо – марките са много важно нещо в съвременния лайфстайл. Няма какво да се пазим от тях като дявол от тамян, ами по-добре да им се наслаждаваме. Така, както аз се кефех на перфектно студения туборг на стадион „Локомотив“, докато чаках да започне концерта на „Депеш“, гледайки някакви вивателски рекламни клипове. Или както новата ни Playmate of the Year Николета се наслаждава на сладката си розова ланча. Или както сладката Емилия се радва на чисто новия си телефон LG Chocolate, отпивайки Flirt Green apple…

 

Advertisements

има 1 коментар »

  1. […] ÐоÑÑ Ð¶Ð¸Ð²Ð¾Ñ Ð… wrote an interesting post today on ÐаÑеÑÑвиеÑо на еÑикеÑиÑе – ÑедакÑионно инÑÑо Ð¾Ñ Ð°Ð²Ð³ÑÑÑ 2006Here’s a quick excerptНашествието на е […]

    Pingback от Apple » Blog Archive » Нашествието на етикетите - редакционно интро от август 2006 — април 21, 2008 @ 5:08 am | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Блог в WordPress.com.

%d bloggers like this: